chvostán poskem volovým, bude ukřižován, vedlé čísla mrskánie lidu bude panovati. Pakli se vidí kto ukřižována a potom stúpivše s kříže, spadne s duostojenstvie svého a pohyne sbožie jeho. Pakli se komu zdá, by byl ukřižován i spálen, bude povýšen za knieže nad lidem, ale potom u boji umře.
Rozdiel devadesátý a šestý, o řebrách vtip indiských mudrákóv
Žebra svrchnie ženy milé, nižšie rodičky znamenají. Uzří li kto větčie řebra zlomena, bude zamúcen ot své ženy. Pakli dolejšie budú zlámána řebra, ot něteré rodičky bude mieti žalost. Pakli komu zmocnějí a rozšířejí řebra, veselé bude mieti ot své ženy nebo od svého starosty, a to, jsú li vyšie, pakli nižšie, potká jeho radost ot rodičky jeho.
Rozdiel devadesátý a sedmý, o témž rozsúzenie perských a ejiptských etc.cizojazyčný text
Zlomí li se komu ve snách řebro neuléčidlně, umře starosta domu jeho, a on bude velmi zamúcen. Pakli zmocnějí čie řebra, sbožie bude mieti s bezpečností a starosty jeho milosti dosiehnú i daróv.
Rozdiel devadesátý a osmý, o bedrách smysl indiských mudrcóv
Čiež bedra zmocnějí ve snách, nalezne moc, radost, panstvie a bude mieti synóv dosti. Pakli zemdlela bedra nebo zlámána se zdají, že by nemohl choditi, žalost, nemoc a jalovost jej obklíčí. Pakli čie bedra bitím nebo mečem sražena sú, brzo umře.
Rozdiel devadesátý a devátý, o témž rozom perských a ejipských
Komuž se vidí ve spěčky, by bedra jeho zveličela nebo zmocněla, radovati se bude v ženách svých. Pakli žen nemá, ale na svých dědiciech. Pakli súžena nebo zemdlena bedra svá spatří, v nenávist vezme ženu svú. Pakli vidí kto, že přeťato bedro jeho, uléčen bude zlý dóvtip jeho o ženě a příbuzných jeho, a on vypověděncem umře pohostinu.