{16}marginální přípisek mladší rukou Itemcizojazyčný text aby kněz kněžství své v oděvu i v stříhání vlasův od obecního lidu dělil se i v chodu a aby ani v oděvu, ani obuvi okratné neměl, ale sprostnost.
{17}marginální přípisek mladší rukou Itemcizojazyčný text vyříkáme, aby kněz oplzlých řečí marných a mrzkých, kunštových, lajících, zlořečících nemluvil, ale dopustil li by se, aby z úřadu ssazen byl.
{18}marginální přípisek mladší rukou Itemcizojazyčný text žáci svárliví a jináč zjevní etc.cizojazyčný text tajní na kněžství nebyli svěceni. A pakli by v tom shledáni byli, aby složeni z toho úřadu byli.
{19}marginální přípisek mladší rukou Itemcizojazyčný text aby žádný lidem kajícím, pokorným srdcem žádajícím hříchy vyznati, žádnou všetečností od toho nesměl jich odháněti.
{20}marginální přípisek mladší rukou Itemcizojazyčný text aby všickni kostelův zprávce křtitedlnici časy svými posvěcenou, olej s křižmem v kostelích mívali a k jmění opatrovali a zvyklý obyčej v mazání, v otazování, odpovídání, v zaklínání, v žehnání, nemluvňátka křtili a křtěným ihned, ač sou li způsobni a zchopni, svátost těla a krve Kristovy podávali.
{21}marginální přípisek mladší rukou Itemcizojazyčný text ač by kterého důstojenství kněz k soudu biskupovu neb jiných volencův byl podán, kterýmkoli hříchem na tom soudu slušně usvědčen jsa, potupen, nebude slušné, aby jeho který lajk kterým obyčejem bránil, ale spravedlivému soudu byl povolen.
{22 Který by kněz nadarmo čas trávil, proklatý buď.}marginální přípisek mladší rukou Itemcizojazyčný text aby každý kněz, který má místo a čas hodný, k hodinám motlitebným byl zavázán, leč by přemyšlováním nebo pilným učením v zákoně Božím neb čím užitečnějším beze lsti byl zaneprázdněn. Pakli by kdo z prázdnosti a nedbánlivosti a nadarmo čas ztrávil, proklatý buď.
{23}marginální přípisek mladší rukou Itemcizojazyčný text oznamujem též pro uvarování některých nebezpečenství, kteráž při řádích kostelních bývají, ty věci, které sou s rozumem a z jisté příčiny opuštěny v obcech Pražských, aby držány i jmíny byly za opuštěné, leč by rozumná, užitečná příčina mezi to vstoupila, aby takový obyčej zase přijat byl.
Protož tato rozumná a svatá určení a ustavení obnovujeme, osvědčujíce z starých sněmů přikázání býti, pravíme ve všech těch věcech, nebo skrze ně v ničemž u víře chválené křesťanské Pána našeho Jezu Krista protiviti se nemíníme, ale zpět, ač bychom v něčem z nich lépe naučeni byli, hotovi sme pokorně opraviti. To znamenej velmi dobře.
O klášteřích Dokzany, Teplice a Osek spálení.
Itemcizojazyčný text téhož léta měsíce července, Pražané poslali sou své jízdné a pěší, aby s Žateckými a Lounskými spolu