Vidí li kto, by chrám udělal a v něm oheň zažehl, jest li král, krále nad jiným královstvím ustaví, a to se obci slíbí. Pakli chrám oboří, království jeho se promění. Zdá li se kterému vládaři kniežeciemu, an bez kniežecieho kázanie chrám nebo sien boří, úklad o kniežeti uloží a vedlé skonánie bořenie, nebo neskonánie úklad dovede, neb nedovede. Neb nedokoná li bořenie, bude zjeven a utrpí. Uzří li to žena, týž jest výklad, ale k kněžně zři!
XVII. O klanění modlám, Ejipských
Uzří li kto, jako by se bohóm nebo modlám klaněl anebo zvieřatóm aneb stromóm, ten nalezne milost před králi i kniežaty. Pakli se berle královské bude klaněti nebo sede na voze jeho nebo na sedadlu, první rádcí jeho bude. Pakli sede na koni jeho přikázaním jeho, dáť jemu král ženu z své moci. Pakli bez vóle královy, tehdy pokusí se o pannu králové, a to bude zjeveno k škodě jeho.
XVIII. O královu súloži dómysl ejipských
Děje li se komu, by s králem ležal na jednom loži, bude ten tajemníkem jeho v skrytých radách. Pakli sejde s lože dřieve, nežli procítí, král jemu něco svěří tajného, ale potom nic.
XIX. O súdcí. Indiských
Komu se zdá ve snách, an súdcí lidským učiněn, ale súditi nemóž neb neumie, ten, pojede li do boje, od lotróv bude zabit. Pakli nepojede, ochudne velmi. Pakli to král uzří, svietězí nad nepřátely svými. Pakli taký súdce déle a viece súditi bude, učenie a múdrosti bude naučen