[S7v]číslo strany rukopisusvatá muže Enocha (‹začátek komentované pasáže1.›konec komentované pasáže[1978]1.: I Mojžíšovy[1979]Mojžíšovy: Moyžijſs ‹začátek komentované pasáže5.›konec komentované pasáže[1980]5.: V) a Eliáše (‹začátek komentované pasáže3.›konec komentované pasáže[1981]3.: III královské[1982]královské: Králow: ‹začátek komentované pasáže2.›konec komentované pasáže[1983]2.: II) pojal Buoh k sobě živě s tělem i s duší z tohoto křehkeho a bídneho a pomíjejícího života, aby skrze ně nějaké znamení budoucího a praveho ‹začátek komentované pasážeživota dal›konec komentované pasáže[1984]života dal: žiwotadal, ne abychom se jako pohane domnívali, ‹začátek komentované pasážeže by›konec komentované pasáže[1985]že by: žeby po tomto bídném životě s námi veta byla.
Napomeň nemocného, kterak mocný Pán jest nad životem[1986]životem: Ziwotem a smrtí.
Kristus (Lukáš ‹začátek komentované pasáže7.›konec komentované pasáže[1987]7.: VII) praví: „Neplačte, neumřelať děvka, ale spí.“
Rozum nevěřící nerozumí skrytým věcem Božským i posmívá se slovuom Kristovým, nebo nezná Pána, jenž smrt naši nazývá snem.
I jestiť, o čemž Izajáš[1988]Izajáš: Jzayáſs pověděl (‹začátek komentované pasáže25.›konec komentované pasáže[1989]25.: XXV): „Onť jest smrt požřel navěky.“
Ale Kristus přidada ví[S8r]číslo strany rukopisuru slovuom, též slovem mrtvou děvečku vzkřísil. A protož on také duši tvou příjme a ostříhati jí bude a v poslední den duši tělu dá a spojí ji k životu věčnému.“
Jan ‹začátek komentované pasáže5.›konec komentované pasáže[1990]5.: V: „Přichází hodina, v nížto všickni, kteříž v hrobích jsou, uslyší hlas jeho a vyjdou, kteříž dobré věci činili, na vzkříšení života.“
Římanom[1991]Římanom: Ržjmanō ‹začátek komentované pasáže8.›konec komentované pasáže[1992]8.: VIII: „Pakli Duch toho, kterýž vzkřísil Ježíše od mrtvých, přebývá v nás, ten, kterýž vzkřísil Krista z mrtvých, obživí i smrtedlná těla vaše pro svého ducha přebývajícího v vás.“
‹začátek komentované pasáže1.›konec komentované pasáže[1993]1.: I Korintom[1994]Korintom: Korinthom ‹začátek komentované pasáže15.›konec komentované pasáže[1995]15.: XV kapitola[1996]kapitola: ka: svatého Pavla jest zlatá a plná potěšení. Tu svatý Pavel naše vzkříšení tak k Kristovu zmr[S8v]číslo strany rukopisutvýchvstání[1997]zmrtvýchvstání: z Mrtwých wſtánij připojuje, že se žádným obyčejem odciziti a odděliti nemuože, v tato slova: „Kristus vstal z mrtvých, což jest jistá věc[1998]věc: wětz. Tehdy my zajisté též zas vstaneme. Neb Kristus jest hlava naše a my oudové. Hlava pak ouduov svých za sebou nenechá a neopustí. Kde on jest, tamť my též musíme býti, nebo jsme oudové téhož těla z těla a kostí jeho.“
Efezským[1999]Efezským: Ephezſkým ‹začátek komentované pasáže5.›konec komentované pasáže[2000]5.: V kapitola[2001]kapitola: ka: Kdož tu nesmírnou lásku a slávu veliké i znamenité milosti Boží může vypravovati, že Buoh sstoupiv z nebe, poníživ se ráčil člověkem[2002]člověkem: Cžlowěkem smrtedlným býti, aby mdlé a křehké lidské přirození skrze osobné smíření s nesmrtedlným Božským[2003]Božským: Božſkȳ přirozením k nesmrtedl[T1r]číslo strany rukopisunému