[B4v]číslo strany rukopisuBaltazara, syna Nabochodonozorova, kterýž i Neter sloul, nade všeckna království národuov obdrželo království babylonské prvotnost, neb bylo první království na zemi.
Turci, kteříž Izmaelitští slovou, království křesťanská mají opanovati za 16[23]16: Ivj let, protož dí až do počtu osmi téhodnuov, kteráž slovou osm téhodnův podlé počítání židovského, kteříž berou den za rok, jakož stojí Numerum 14[g]14] iiij[24]Nu 14,34. Rok za den počten bude jim. A Gene. 29[25]Gn 29,27 o Lábanovi a Ráchel. Vyplň tejden té svatby a dále sloužil jest Jákob za Ráchel 7 let.
A času Merodacha, krále babylonského, království asyrské na Assadarona, Senacheribova[26]Tj. Sancheríbova syna, připadlo. Neb pojal Senacherib ženu jménem Gecnák, dceru Teglat-palazara[27]Tj. Tiglat-pilesera, krále asyrského, kteráž porodila jemu Ardemelecha a Haralara a ti zabili otce svého a ušli do země Ararat a jeden z nich kraloval tam, kterémuž jméno bylo Assadaron, také syn téhož v Babyloně, za otce svého Senacheriba s Nabochodonozorem, kterýž byl z otce Lacedemonia a mateře královny sabské.
Čtvrtý bič škole učiněný[h]učiněný] vciněný od Filistenských a od jiných a tu od Senacheriba, krále asyrského, kterýž sstoupil do židovstva proti králi Ezechiášovi, jakož psáno v 4. knihách královských v 19. kap.[28]4 Rg 19 a v 2. Paral. v 32. kap.[29]2 Par 32 a Izaiáš v 36.[30]Is 36
A když Assadaron vyšel byl k bojování s králem indickým až do Sáby a pohubil mnoho krajin, vytáhl s nim Nabochodonozor, ješto on ho s sebú vedl, a ustanovil ho hejtmanem vojska svého a pro moudrost, kteráž v