naróz[226r]číslo strany rukopisuno jedno každé osobstvie boha a hospodina svědčiti křěsťanskú pravdú[1970]pravdú] pravdu Vintr 1986 nutie ny, takež[1971]takež] takéž Vintr 1986 tří bohóv neb hospodinóv řéci křěsťanským duchovenstvím hájie nem. SymbAth1,20 Otec ot nikohého jest učiňen, ni stvořen, ni urozen. SymbAth1,21 Syn ot otcě samého jest, ne učiňen[1972]ne učiňen] neučiňen Vintr 1986, ni stvořen, ale urozen. SymbAth1,22 Duch svatý ot otcě i syna, ne učiňen[1973]ne učiňen] neučiňen Vintr 1986 ani stvořen ani urozen, ale vychodící[1974]vychodící] wichodyczu rkp.. SymbAth1,23 Protož jeden otec, ne třie otci, jeden syn, ne třie synové, jeden svatý duch, ne třie svatí duchové. SymbAth1,24 A v téjto trojici nic dřieve ani posléze, nic většie ani menšé[1975]menšé] menše Vintr 1986, ale všě [226v]číslo strany rukopisutři osoby věčny sobě jsú a spolurovny[1976]spolurovny] spolu rovny Vintr 1986. SymbAth1,25 Jako, [jakož]text doplněný editorem[1977]jakož] ut lat. ovšem juž[1978]juž] yſu rkp. napřěd pověděno jest, aby trojicě v jednosti a jednost v trojici[1979]v trojici] w troyuczy rkp. počščena byla. SymbAth1,26 Ktož chce zajisté spasen býti, tak o trojici[1980]trojici] troyuczy rkp. čuj. SymbAth1,27 Ale potřěbno jest k věčnému spaseňú, aby narozenie zajisté hospodina našeho Jesu Krista věrně věřil. SymbAth1,28 Jest zajisté viera pravá, abychom věřili i svědčili, nebo hospodin náš Jesus Kristus, boží syn, bóh a člověk jest. SymbAth1,29 Bóh jest z jestvie[1981]jestvie] gieſtwie rkp. otcova přěd světem urozen a člověk z jestvie[1982]jestvie] wieſtwie rkp., věstvie Vintr 1986 mateřina na svět narozen. SymbAth1,30 Svirchovaný bóh, svirchovaný člověk[1983]člověk] czlowiel rkp., z dušě rozumné [227r]číslo strany rukopisua z člověčieho těla jsa. SymbAth1,31 Rovný otcu podlé božstvie, menší otcě podlé člověčstvie. SymbAth1,32 Jenž ač bóh jest a člověk[1984]člověk] czlowiekl rkp., ne dva však, ale jeden jest Kristus. SymbAth1,33 Jeden zajisté ne obrácením[1985]obrácením] obranym rkp. božstvie[1986]božstvie] bozſtwym rkp. v těle, ale přijětím člověčstvie u bozě. SymbAth1,34 Jeden ovšem, ne pohaňením jestva[1987]jestva] gieſtwa rkp., ale jedností osoby. SymbAth1,35 Nebo jako dušě rozumná a tělo jeden jest člověk, takež[1988]takež] takéž Vintr 1986 bóh a člověk jeden jest Kristus. SymbAth1,36 Jenž tirpěl jest pro naše[1989]naše] náše Vintr 1986 spasení, stúpil do pekla, třetí den vstal z mirtvých. SymbAth1,37 Vstúpil na nebesa, sedí na pravici boha otcě všěmohúcieho, ot[227v]číslo strany rukopisutud