Krista a apoštolské vyveden jest.
To nešlechetné též jecer harancizojazyčný text bylo a jest příčina všeho zlého, co se koli v světě od lidí dálo a děje proti Bohu a proti zákonu jeho i proti lidem.
To nešlechetné jecer harancizojazyčný text učinilo, že sobě lid izrahelský na poušti zvošklivil mannu – chléb anjelský – a žádal masa, cibule a česneku ejiptského. A podnes to v srdcích lidských činí, že sobě lidé voškliví Božské a věčné věci a obracují srdce svá i všecku žádost k věcem časným a minutedlným a nezřízeně po nich dychtí, žádajíce jich nabyti divnými praktikami jedni proti druhým. A jeden by rád sám všecko měl a obsáhl a jiní aby hladem zemřeli, nemajíce žádné živnosti.
To nešlechetné jecercizojazyčný text činí také, že manžel neb manželka pojme sobě manželku neb manžela, potom mu omrzí i hledá své choutky u jiné a, cizoložíc s ní, bývá příčinou těch hrozných a němých hříchuov, že krev krve dotýče, kteříž volají z země na pomstu k Bohu. A skrze to cizoložníci ti uvozují na svět těžké a hrozné pokuty, kterýchž příčin lidé neznají, ale Bůh zná, že jsou toho příčina takoví hříchové, kteří z cizoložstva pocházejí.
To nešlechetné jecer harancizojazyčný text činí boj a nepokoj v člověku a k tomu člověka přivozuje, jakož svatý Pavel k římanuom píše, že člověk dobrý a svatý nečiní toho dobrého, kteréhož žádá, než činí to zlé, kteréhož nenávidí.
A to nešlechetné jecercizojazyčný text nechce v něm poddáno býti Bohu a zákonu jeho a více se v člověku zápovědmi rozpaluje a rozmáhá a více toho žádá, což se zapovídá.
A to zlé a nešlechetné jecer harancizojazyčný text a přirození ďábelské v člověku přivedlo k tomu, že Syn Boží musil se vtěliti a obětován býti, aby jeho krví, mocnější než jest ďábel, to přirození jeho jecer harancizojazyčný text z člověka vyvrženo a vyčištěno bylo, aby ďáblu v moci věčně nezuostal, než aby se s člověkem přirození Božské, kteréž bylo daleko odstoupilo, zase spojilo a obraz