jest. Též i o jiných Jezabel, že Nabota proroka zabiti kázala jest, z domu svržena a koňmi na kopyta koňská rozebrána jest v oděvu zlatohlavovým, až neznámo, kde jest bylo tělo jejie. Šesté, aby nebyla lechká k těm lechkostem jako jiné ženy, totiž aby nežádala všeho, co vidí, co se jí brání ot jejieho pána, aby se zdržela, nebyla obžerná, jako jiné ženy, mlsná, co se jí brání, toho viec žádajíc, tajnosti krále svého vilí, které žádnému nezjevujíc. Sedmé, sváruov z žádným, aby nepočínala. Osmé, k smieřenie aby byla hotova. Deváté, aby se nížila pod hlavy mužské vždycky pro biedy, v které Pán Buoh poddal jest ženskú tvář a řekl jest: Pod mužskú mocí budeš a rozmnožím biedy tvé a v bolesti tvé roditi budeš děti tvé. Nikdy králová, ani paní krúhevná, ani panošníka nemá v procesí jíti před mužmi, než přede všemi ženami, neb to ohyzda Pána Bohu. A sama nemá toho žádati pro své nečistoty, biedy a mrzkosti, kterými od Pána Boha pod mužské přirozenie jest podrobena. Desáté, panny v počet v sebe měla, ot svého dvoru poctivě vdávala, jako milostivá matka s hofmistryní věno potctivě po nich vypravovala, službě božie učila a k poctivosti u svého dvoru vedla, kterak by potom potřebie doma byla.
Padesáté a první, proč Pán Buoh nedává králóm dědice, potomkóm na truon královský, že to jest pro deset věcí. Najprvní, pro velikú pýchu královskú, kdy zpýchá v svým duostojenstvie, že Pána Boha nezná. Neb sám Pán Kristus die Matheicizojazyčný text 8: Blahoslavenie pokorní neb oni vládnúti budú zemi. Tak farao, kdy řekl jest a kto jest jiný pán