na ni upadl kámen a potřel ji. A potom když mu vyložil sen, tehdy král padl k nohám Danielovým a obět a zápal kázal jest před Danielem bohu Danielovu činiti, řka: Věru, Buoh váš, Buoh nad bohy jest etc.cizojazyčný text I dal jest král Danielovi dary veliké a učinil jest jeho kniežetem nade všecky své krajiny a nade všecky mudrce Babylonské, mistrem najvyším. Čtvrté, zmienka jest o soše, kterú král za boha vyzdvihl jest, chtěje, aby se jí všickni modlili, a když Daniel nechtěl, uvržen jest do peci plamenné sám třetí, a když jim oheň nic neuškodil, vyňal jest je král a viec než prvé miloval. Páté, a tak dále i o Zuzaně etc.cizojazyčný text
Ozeáš, prorok, ten pod podobenstvím ženy cizoložné prorokuje odvrácenie lidu židovského k bohóm cizím, a kterak potom po poznánie smilnosti a hořkosti, po pláči a po mnohých bolestech a tesknostech, jako žena cizoložná bude žádati navrácenie k muži svému, tak lid izrahelský bude žádati navrácenie ku Pánu Bohu svému, a kdy v zámutciech svých ráno povstávati budú, řkúce: Navraťme se ku Pánu Bohu našemu, neb on raní nás, a uzdravíť nás a vzkřiesí nás, a živi budem před obličejem jeho, a tak dále.
Johel, syn Fatueluov, prorokoval synóm izrahelským, že konečně židé mají vyraženi býti z Jeruzaléma a mezi národy rozptýleni, a shlceni jako list od húsenky a od rzi. I proto napomíná kněží, aby plakali v postu, posvětili, svolali staré i mladé i volali ku Pánu Bohu, neb oběti minuly jsú, pokrmové