SymbAth1,15 […]text doplněný editorem[207]…] Ita Deus Pater, Deus Filius lat. bóh svatý duch. SymbAth1,16 Avšak ne třie bohové, ale jeden [jest]text doplněný editorem[209]jest] est lat. bóh. SymbAth1,17 Takež hospodin otec, hospodin syn, hospodin svatý duch. SymbAth1,18 Avšak […]text doplněný editorem[211]…] non tres lat. hospodinové, ale jeden [jest]text doplněný editorem[212]jest] est lat. hospodin. SymbAth1,19 Nebo jako narózno jedno každé osobstvie boha […]text doplněný editorem[215]…] ac lat. hospodina svědčiti křěsťanskú pravdú nutie ny, takeže tří bohóv neb hospodinóv řiekati křěsťanským duchovenstvím hájie nem. SymbAth1,20 Otec ot nikohého […]text doplněný editorem[220]…] est lat. učiňen, ni stvořen ani urozen. SymbAth1,21 Syn […]text doplněný editorem[222]…] a lat. otcě samého jest, ne učiňen, ni stvořen, ale urozen. SymbAth1,22 Duch [svatý]text doplněný editorem[224]svatý] sanctus lat. ot otcě i syna, ne učiňen ani stvořen ani urozen, ale vychodiecí. SymbAth1,23 Protož jeden otec, ne třie otcové, jeden syn, […]text doplněný editorem[226]…] non tres lat. synové, jeden svatý duch, ne třie svatí […]text doplněný editorem[229]…] spiritus lat.. SymbAth1,24 […]text doplněný editorem[230]…] Et in hac lat. trojici ničs dřieve […]text doplněný editorem[233]…] aut posterius, nihil lat., většie ani menšie, ale všě tři osoby věčny sobě jsú a spolurovny. SymbAth1,25 Jako, jakož ovšem juž napřěd pověděno jest, aby trojicě v jednosti a jednost v trojici potščena byla. SymbAth1,26 Ktož chce zajisté spasen býti, tak o trojici čuj.