[93]číslo strany rukopisuti hřiechové a jsú tito: Najprvé, sodomský hřiešník. Druhé, násilník panenský. Třetie, cizoložník, neb který by s sestrú neb s kmotrú přebýval. Čtvrté, čarodějník. Páté, kto přísahu přerušil ne u vieře, ale kto u vieře na papeže příslušie. Šesté, žena v sobě plod udušujíc. Sedmé, rúhač božie. Osmé, kto by otce bil, neb matku etc.cizojazyčný text Teprv jiné hřiechy jiní kněží mají moc rozhřešovati. Ó, Rokycane, ty na toto nedbáš, sám své rozhřešuješ etc.cizojazyčný text A proto, najvelebnější králi, hleď řádu a sporně umieraje, a když budeš právě rozhřešen[an]rozhřešen] rozřieſſen, toť polechčí duši tvé a dá, buohdá, silnú naději k královstvie nebeskému. Páté, dáti vuoli milému Pánu Bohu, ráčí li vás vzieti s tohoto světa neb ponechati. Jako Pán Kristus modlil se jest řka: Otče milý, muož li to býti, odejmi ode mne kalich tento, avšak ne jakož já chci, ale jakož ty chceš, tak se staň, buď vuole tvá. Šesté, gšaft řádný učiniti, aby nebylo svády po smrti. A jestli že co Vaše Jasnost odtrhla od kterého kostela, ať jest plně navráceno.
Sedmdesáté a první, kterak se máte mieti v čas hodný smrti. Kdybyste čili již bolesti, ano, jdú, tehdy řéči s Pánem Kristem: Duch hotov jest, ale tělo nemocno. A proto připraviti se na muky tak veliké, jako nikdy nebylo těžších, o kterých by bylo mnoho praviti, ale nechám. Druhé, poručiti duši svú v ruce božské a anjela svého svatého. Třetie, zpuosobiti kněží, aby v čas smrti Conduct řiekali, aby ďábla zahnali. Ale to jest zde nynie za smiech. Čtvrté, odpustiti všem nepřátelóm, jako Pán Kristus: Otče svatý, odpusť jim, nebť nevědie, co činí. Páté, naději mieti k spasenie, nechť jsú, kterakkolivěk velicí hřiechové, neb jest větší milosrdenství