[92]číslo strany rukopisusvatými, totiž přijímáním těla a krve jeho svaté pod jednú zpuosobú, neb tak všickni kněží i papež i já, buohdá, budu přijímati, věře, že pod suchú obětí jest tělo i krev Pána našeho i božstvie i všickni darové. A věru nenie pravda, by se větší darové dávali pod dvěma [49]číslo strany edicezpuosoboma, než pod jednú, neb to věře, věřil by, že pod první zpuosobú nenie Pán Buoh, neb nenie s plnosti všeho dobrého a to jest blud, neb kde Pán Buoh jest, tuť se viec dobrého nemuože přidati. Třetie, aby umřel v oleji svatým. Neb kněz maže oči, řieká: Skrze moc umučenie Pána Krista a skrze moc tohoto svatého oleje, rač tobě odpustiti Pán Buoh hřiechy, kterými si shřešil, viděním. Též maže uši, dí: Kterými jsi shřešil slyšením etc.cizojazyčný text Tak Pán Kristus před smrtí masti nardispikátovú mazán jest a mastí od věčnosti. Čtvrté, zpověď věrnú s celého srdce učiniti s pláčem, skrúšeným srdcem a věřiti po rozhřešením kněze hřiešného, smrtedlného odpúštějí se hřiechové do plna, vedlé čtenie: Komu kolivěk odpustíte hřiechy na zemi, odpuštěniť jsú i na nebi. Ale račte věděti, že Rokycan ani žádný kněz prostý, ani biskup, nemá moci rozhřešiti těchto hřiechuov, než sám papež. Najprv, kacieře, druhé vražedlníka, třetie paliče, čtvrté svatokrádežce, neb ti, kteří jsú kostely bořili, pálili, svátosti vysypovali. Páté, kto by svěceného žáka bil až do krve, ač jest toho smiech v Čechách, ale jest na to ustanovenie otcuov svatých. Nynie, co jest kněží nemilostivě zhubeno, kterak chce Vaše Jasnost z toho pokánie činiti i z jiných morduov, běda na smrti. Šesté, falšíř. Sedmé, který kněz smí slúžiti proti zápovědi, anebo jsa v kletbě. Na biskupa příslušejí