Videršpergar z Videršperku a na Mutěníně a Joachym z Bíle na Řehlovicích.
Což se pak rozličnych jmích a jinych ve všech věcech drahot dotýče, poněvádž to nepochází než skrze drahou, neřádnou a neposlušnou čeled a nádeníky, také skrze řemeslníky a překupníky po vsech, kteříž překupují bohatší sedláci od chudších obilí a jiné věci, i jiní překupníci, kteříž po zemi jdou překupujíc všelijaké věci, taková všecka a všelijaká překupování aby přetržena a zastavena byla a aby tomu každému, kdož by byl postižen, to, což jest překoupil, pobráno býti mohlo, než chtějí-li, aby na trhy svobodné do měst aneb městeček vezli a nesli a tu aby každý svobodně sobě na trhu, což by chtěl, koupiti mohl.
O čeled pak a o řemeslníky i o jiném, aby nad tím bez umenšení tak držáno bylo, jakž předešle léta etc.cizojazyčný text 1556. v středu po Provodní neděli sněmem o tom o všem všemi třmi stavy zůstáno a vyměřeno jest, než, poněvádž z strany dobývání pokut propadených v předešlých sněmích zatměle o tom dostaveno jest, protož, aby hejtmané krajští o to, kdož by čího čeledína aneb člověka v službu k sobě bez listu přijal, slyšeli a vejpovědí z strany takových pokut, kteréž mezi osobami z stavu panského, rytířského a městského 15 kop grošuov českých