sú moře, až do mořě Jazer sú přišly. Na žen na tvú a na vína zbieranie tvého přěbojník spadl. Jr48,33 Odjato jest veselé a radost z Karmela a z země moabské a víno z lisic sem vzal. Nikakež nebude tlačitel vinný a obyčenéj piesni zpievati. Jr48,34 A odvolánie Ezebon až do Eleale a Jesa dali sú hlas svój, ot Segor až do Oronaim jalovicě třikrát obořilé a vody Nemrim přězlé budú. Jr48,35 A zahlazi z Moab, praví hospodin, ofěrujícieho na vysokých horách a posvěcijícím bohóm jeho. Jr48,36 Protož srdce mé k Moab, k mužóm zdi hliněné, dá zvuk trúbový, neb viece jest činil, než mohl, protož sú zahynuli. Jr48,37 Neb všeliká hlava lysá a všeliká brada oholena bude. Na všech rukách svázanie a na všelikém chřebtě žíně. Jr48,38 A [na]text doplněný editorem všelikých střěchách moabských osudie neužitečné a na ulicéch jeho všeliký pláč, neb jest řekl Moab jako osudie neužitečné, praví hospodin. Jr48,39 Jak jest přěmoženo i úpěli sú, kak jest svrhl hlavu Moab i zahanben jest. A bude Moab na smiech a na příklad všem okolo sebe. Jr48,40 To praví hospodin: Aj toť jako orel létati bude a vzvede křídle svoji k Moab. Jr48,41 Dobyto jest Karioth a tvrzě jeho sú obsědeny. A bude srdce silných Moabských toho dne jako srdce ženy porozujície. Jr48,42 A přěstane Moab býti lid, neb proti hospodinu svelíčal sě jest. Jr48,43 Úžěst a jáma a osidlo na tě, ó, bydliteli moabský, praví hospodin. Jr48,44 Kto uteče strachu, upadne v jámu, a kto vyleze z jámy, uviezne v uosidle, neb přivedu na Moab léto navščievenie jich, praví hospodin. Jr48,45 V sieni ezebonskéj stali sú z uosidla utekše, neb oheň vyšel je z Esebon a plamen z prostřědka Seoir a stráví stranu Moabovu a vrch synóv hluku. Jr48,48 Běda tobě, Moab, zahynú lidé Chamos, neb sú jěti synové tvoji a dcery tvé na vězenie. Jr48,47 A obráti vězenie moabské v posledních dnech, praví hospodin.
Jr49 Kapitola padesátá Až dotadto súdy moabščí. A již pak k synóm ammonským počíná sě kapitola.
Jr49,1 A již pak k synóm ammonským: Toť praví hospodin: Zdali synové nejsú izrahelskému lidu? Aneb dědicě nenie jemu? Protož tehda k dědičství vládl jest