[296]číslo strany rukopisusvrchupsaná a nad to viece. Totiž Asii vyší i nižší, Pentapolim, totiž pět měst velikých: Sodoma, Gomora, Segor, Adama a Egyptské královstvie, to jich bylo dědicstvie a královstvie Tarsis a mnoho krajin k tomu. Totiž Bartria, Hyrkonia, Migdona, a tak dále, jako položím, bohdá, když svět budu vypisovati, královstvie přidána jsú tato, totiž těch devět. Najprv Persida, druhé Syria, třetí medské, čtvrté partské, páté arménské, šesté Asia vyší, sedmé Azia menší, osmé egypské, deváté judské po krvi.
Královstvie slušící pod Královstvie římské, jest pětmezcietma královstvie, jako potom povím, kterými věku převýšili jsú krále babylonské i perské, těmito krajinami a kniežetstvými[cd]kniežetstvými] kniezetſwymi vlaskými, totiž Tustia, Kampania, Apolegia, Imbra, Longobardia, Aragonia, Padus, Benátky, Aquitania, Aquileja, Karniola, Carantia, Styrsk[81]rkp. 1658 Štýrsko, Rakúsy, Uhry, Morava, Čechy, Mišně, Sasi, Bavoři, Švábi, Rejn, Bramburky, Mohuč, Kolín, Trýr, Frankrajch, Franci, Lucemburgk, Brabantia, Lužická země, Slezi, Polsko, a jiných mnoho zemí z této strany Římu, které by bylo dlúho jmenovati. A také v šestém věku teprv jsú se zmocnili, i proto opustím.
Vězenie židovské jest vězení druhé, kterým odveden jest byl lid židovský do veliké Babylonií, v kterým byli jsú let sedmdesáte úplně, počna od devátého léta krále Sedechiáše desátého měsiece až do krále Tyra, za kterého třetieho léta Cyrova jsú navráceni do Jeruzaléma pod kniežetem Zorobabelem a Ježíšem, velikým knězem za Zachariáše proroka. Vedeno jest[82]jest je psáno dvakrát po sobě lidu židovského do Babylonii padesáte