z vězenie babylonského, ten vypisuje čtyři věci: Najprv, řeč krále Tyra, který takto mluvil k Židóm i ke všem svým, řka: Pán Buoh, který mi dal všecka královstvie pod mú rukú, přikázal mi, abych jemu vzdělal Chrám v Jeruzalémě, v krajině židovské; i proto propustím pět tisíc orudí zlatých a střiebrných židóm zase do Jeruzaléma, které jsú odnesli z Chrámu toho předkové naši, a dávám zlato a střiebro z mé komory bez nedostatku, co potřebie k tomu dielu i hovada etc.cizojazyčný text a dávám svobodu každému, kto chce jim k tomu pomocen býti, nebť nenie Boha jiného než Buoh, který jest v Jeruzalémě. Druhé, ustanovili jsú židé kantory a kněží. Třetie, aby spievali žaltář skrze ruku Davida krále vydaného, a nic jiného. Čtvrté, ornáty čisté k službě boží připravili jsú a cimbály a hudby, i vypisuje, že král dal k dielu šest set a třidceti mezkuov, dvě stě čtyřidceti a pět velblúduov, čtyři sta a čtyřidceti osluov, šest tisíc sedmdesát a dvadceti a co zlata a střiebra. Tak rač se učiti, najjasnější králi, od Tyra, krále pohanského, kostely vzdělávati a službu boží rozmáhati a kantory, kněží, oběti veselosti v Pánu Bohu strojiti, toť lépe bude, nežli pro svú vuoli válku vésti, bez jedna náklady na vraždy činiti a chudinku na všecky strany súžiti.
Nemias prorok, za něho tyto věci staly jsú se. Najprvé, vida, tak veliké zkaženie města a vypálenie, plakal jest a postil se a modlil se, řka: Silný, veliký a hrozný Pane Bože, který miluješ milosrdenstvie, nad těmi kto tě milují, buďte uši tvé slyšící a oči tvé patřící, nad tiemto opuštěním i