je z podstaty matky na světě zplozený. SymbAth1,30 Dokonalý buoh, dokonalý člověk, z rozumné duše a z člověčského těla podstatu maje. SymbAth1,31 Rovný otci podlé božstvie, menšie otce podlé člověčenstvie. SymbAth1,32 Kterýžto ačkoli buoh je a člověk, ne dva však, ale jediný jest Kristus. SymbAth1,33 Jediný pak ne obrácením božstvie v tělo, ale z přijetí člověčenstvie v boha. SymbAth1,34 Jeden ovšem, ne smiešením podstaty, ale jednotú osoby. SymbAth1,35 Nebo jakož duše rozumná a tělo jeden jest člověk, tak buoh a člověk jeden jest Kristus. SymbAth1,36 Kterýž je trpěl pro spasenie naše, sstoupil do pekel, třetieho dne vstal z mrtvých. SymbAth1,37 Vstoupil na nebesa, sedí na pravici boha otce všemohúcieho, odtud přijíti má súdit živých i mrtvých. SymbAth1,38 K jehožto příští všickni lidé vstáti mají s těly svými a budú vydávati z vlastních skutkuov počet. SymbAth1,39 A kteříž dobré věci činili, puojdú do života věčného, a kteříž zlé, do ohně věčného. SymbAth1,40 Tatoť je viera obecná, kterúžto nebude li kto koli věrně a pevně věřiti, nebude moci spasen býti.