přátely.
Rozdiel šedesátý a čtvrtý, o zubiech žernovcích smysl indiských, perských a ejiptských mudrcóv
Zubové žernovci děti v jeho rodu, ktož vidí, znamenají, svrchní pacholíky a nižší děvečky. Protož, uzří li kto který z těch zubóv, an se vikle nebo počrná nebo bolí, jeden z těch dětí bude nemocen. Pakli vidí, ano který z nich zlámal se nebo zčrvivěl, něterý z dřieveřečených dětí a přátel jeho bude nedužiti neuléčitě nebo v strasti umře. Pakli uzří, ano ti zubové kraší nebo pevnější sú, bude utěšen dietetem svrchupsaným. Pakli se zdá, že by je počistil nebo zbielil, ten obdaří ty děti svého rodu. Pakli vidí, že ti zubové tak vyrostli, že škodie na jedení, sváry a svády mezi dědici jeho rodu počije.
Rozdiel šestdesátý a pátý, o zubiech kelních rozom perských, indiských a ejiptských
Ktož uzří zub kelní zlámaný, větčí z rodu jeho klesne v nehodu bez naděje povstánie. Pakli mu se zdá, že se vikle nebo zčrnal, bude nemocen najvětčí z rodu jeho, ale zbude toho. Pakli ten zub zdá se, jako by obělel a okrásněl, bude mieti toho přietele utěšenie. Pakli ten zub škodně vyroste, že najedení nebo mluvení překážé, ten přietel bude svému rodu ke škodě, ale přijme polepšenie.
Rozdiel šedesátý a šestý, o jazyku súd mudrcóv indiských etc.cizojazyčný text
Ktož vidí ve snách, by jazyk jeho byl ukrácen nebo udlúžen, že by nemohl se ohnúti, jest li král, na svých súdech bude zklamán a na múdrosti pohyne a ot nepřátel svých bude zamúcen. Pakli to vidí obecný, bude přemožen v své při a upadne u biedu dlúhověčnú. Pakli to žena vidí, nalezneť radost a milost ot muže svého. Pakli se komu zdá, že rychlejší a zvučnější jazyk má k mluvení, jest li král, v súdech a kázaní svém bude slavný. Bude li obecní člověk, v své při, má li kterú, a v svém těžení bude zčasten. Pakli to žena uzří, tehda muž její nenávist a hanbu bude mieti pro ni.