potom skrze též masti vlitie na opravovánie lidu israhelskému kněží a krále i proroky zčinil a obličej cierkve v oleji obveselovati proročským hlasem sluhy tvého Davida zvěstoval: prosíme, všemohúcí otče, aby skrze tohoto stvořenie tučnost tohoto sluhu tvého N. posvětiti tvým požehnáním ráčil a skrze něho v podobenstvie holubice pokoj spravedlnosti lidu jemu poddanému dáti a příklady Áronovy v boží službě snažně následovati a královstvie výsosti v radách, v umění a spravedlnosti súdu všudy dojíti a obličej veselosti skrze toho oleje mazánie a tvé požehnánie s tvú pomocí všie osadě hotov mieti kaž. A jenž si studnice nepotuchlé světlosti a počátek věčné dobroty, králóv utěšitel, dobrého všeho přidavatel a duostojenstvie dařitel, tvé nevypravené milosti sliby všemi prosíme, aby sluhu tvého N., jehožs králového dóstojenstvie výsosti chtěl povýšiti, múdrostí a všech jiných ctností okrasú učiň okrášlena. A proto žeť jest tvój dar, že kraluje, buď tvé milosti, aby to zčastně činil, aby v základu viery, naděje a milosti ustaven jsa, hřiechuov plzkosti otržen, nad vidomými i nevidomými vrahy vítěz učiněn, poddaného lidu přispořením, prospěšenstvím a bezpečenstvím obveselen, s nimi pochotným milováním sjednán, pominutého královstvie bez viny držel, od věčného neskonaných radostí tvú milostí došel. Skrze Krista pána našeho, skrze něhožto velebnost tvú chválé andělé, modlé se panstvie, třesú se mocnosti, nebesa i nebeské ctnosti, i blahoslavená serafin s tovaryšným veselím světie. S nimižto i naše hlasy aby dopustiti kázal, prosím, pokorným vyznávaním řkúce:
Potom kuor die: Svatý, svatý, svatý!
To dokonaje, arcibiskup vloží na knieže královský plášť, řka: Vezmi plášť na čtyři hrana udělaný, skrze něžto srozuměj, že čtyři čésti světa božské moci jsú poddány a nižádný